شرایط فرستادن دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی به اسلواکی

شرایط فرستادن دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی به اسلواکی

یکی از راحت ترین راه های ورود به کشورهای اروپایی روش اخذ ویزای تحصیلی و گذراندن دوره های دانشگاهی در اسلواکی می باشد. کشور اسلواکی ، کشوری اروپایی و عضو شینگن که پایتخت آن شهر براتیسلاوا با 413000 نفر جمعیت میباشد. واحد پول کشور اسلواکی یورو است. همه ساله افراد زیادی خواهان ادامه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی اسلواکی می باشند زیرا دانشگاه های پزشکی اسلواکی از رتبه و اعتبار جهانی برخوردارند و مدارک دانشگاهی این کشور در سرتاسر دنیا قابل تایید است.

دانشگاه های پزشکی اسلواکی در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی شرایط پذیرش راحت تری دارند و دانشجویان امکان تحصیل به زبان انگلیسی را دارند. وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر واقع در شهر شیراز ، راهنمای شما عزیزان جهت اخذ ویزای تحصیلی اسلواکی می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط اعزام دانشجو پزشکی به اسلواکی می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

مهاجرت به اسلواکی از طریق تحصیل یکی از روش های موجود مهاجرت این کشور است، این روش در کنار روش های ثبت شرکت در اسلواکی ، سرمایه گذاری و ویزای کار در اسلواکی می باشد. اسلواکی به دلیل واقع شدن در حوزه ی شینگن و همسایگی کشور هایی مثل اتریش گزینه ی بسیار مناسبی برای مهاجرت از طریق تحصیل است. ما در این مطلب به بررسی شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در اسلواکی می پردازیم.

شروع کلاس ها در دانشگاه های اسلواکی در دو ترم پاییز و بهار است که شروع ترم پاییز از سپتامبر تا ژانویه و ترم بهار از فوریه تا ژوئن می باشد که هر ترم تقریبا 5 ماه به طول می انجامد.

دانشگاه های پزشکی اسلواکی دارای اعتبار خوبی هستند که دوره های تخصصی یادگیری زبان انگلیسی در آن برگزار شده و دانشجو بعد از اتمام این دوره ها به راحتی می تواند به صورت هزینه ی کم به تحصیل خود در دانشگاه های پزشکی اسلواکی یا سایر کشورهای اروپایی ادامه دهد. از دیگر مزایای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی اسلواکی میتوان به اساتید برتر ، پذیرش بدون مدرک زبان و پذیرش با مدرک دیپلم نیز اشاره کرد. منظور این است که تحصیل در اسلواکی بدون مدرک زبان امکان پذیر است و شخص می تواند دوره های زبان را در اسلواکی بگذارنند.