مطالعه پزشکی, داروسازی, دندانپزشکی در اروپا

ما که هستیم نمایندگان مجاز از معتبر ترین دانشگاه در اسلواکی، مجارستان، جمهوری چک ، رومانی، بلغارستان ، اتریش، قبرس، یونان و صربستان

ما که هستیم

تحصیل در خارج از کشور تخصص ماست
یوروپ استادیز: چرا باید ما را انتخاب کنید؟

ما که هستیم

نمایندگان مجاز معتبرترین دانشگاه‌های اسلواکی، جمهوری چک، رومانی، بلغارستان، اتریش و صر تان

یوروپ استادیز: چرا باید ما را انتخاب کنید؟
تحصیل در خارج از کشور تخصص ماست.
فتخریم که با «یاری دانشجویان در راه رسیدن به اهدافشان» هر روز تأثیرگذاری خود را نشان می-دهیم. منابع انسانی شرکت تحصیلات عالی یوروپ استادیز شامل مشاوران و مربیانی است که مشتاقانه پیشرفت تمام کسانی را که در پی گرفتن مدرک تحصیلات عالی¬اند دنبال می¬کنند.
ما برای هر کس با هر توان مالی راه‌حل‌هایی داریم. از اینها گذشته، تحصیلات نباید چیزی باشد که تنها طبقه¬ی ممتاز امکان بهره¬مندی از آن را داشته باشند. امکان تحصیل باید در دسترس همگان باشد.

تجارب 25 ساله‌ی ما در زمینه‌ی آموزش به ما انگیزه داد تا به حوزه¬ی تحصیلات عالی پس از دبیرستان در خارج از کشور وارد شویم و در این زمینه تخصص پیدا کنیم.

یوروپ استادیز: چرا باید ما را انتخاب کنید؟ تحصیل در خارج از کشور تخصص ماست.

ما از روز ورود تا فارغ‌التحصیلی‌تان شما را یاری خواهیم کرد. شرکای ما در تمام کشورهایی که در آنها نمایندگی داریم به زبان بومی آنجا صحبت می‌کنند، ضمن اینکه به زبان انگلیسی هم به خوبی مسلطند. آنان با دانشگاه‌ها و تمام مسائل مربوط به دانشجویان ما آشنایی دارند و همیشه برای حل کلیه¬ی مشکلات احتمالی در دسترسند.

ما تنها دفتر آموزشی هستیم که به دانشجویان سراسر دنیا کمک می‌کند تا به صورت تضمینی در دانشگاه­های پزشکی اروپا جا‌یی برای خود دست و پا کنند و فعالانه آنان را در طول مدت تحصیل تا زمان فارغ‌التحصیلی یاری می‌کند. با کمک مؤسسه­ی تحصیلات عالی یوروپ استادیز، صرف نظر از بالا یا پایین بودن معدلتان و بدون آزمون ورودی، ورود شما به دانشگاه تضمین می­شود.

ما به شما کمک می¬کنیم تحصیلات در خارج از کشور را در سطح بالا در بهترین دانشگاه‌های اروپای مرکزی تجربه کنید.